Dnes se mi do rukou dostal nejprodávanější týdeník pro ženy. Nuda dělá s lidmi hrozné věci a mě donutila otevřít zvrácený časopis.
To, že obsahoval nezbytné informace o tom, kdo si co oblékl, kdo se s kým vyspal a kdo si co a hlavně za kolik koupil, od redakce Blesku asi automaticky očekáváme. Hojnost reklam na značkové oblečení, vitamíny, kosmetiku, hrnce a sekačky bych dokázala pochopit.
Kalendář krásy, jsem prolétla rychlostí blesku, neboť pokud neumíte cestovat časem, nebo nejste nezaměstnaná, nemáte šanci, a z hovna muškát neuděláte (už vůbec ne za 20 minut).
Tajemství kosmetických „taštiček“ mě začínalo trochu děsit. Kladu si 3 základní otázky: 1. Proč chce někdo vědět, co nosí redaktorky stupidního časopisu v tašce? 2. To chodí do práce s cestovkou?
3. Šňupe autorka článku tvářenku nebo krycí pudr?
Další šok nastal, když můj zrak padl na Einsteinův citát o logice umístěný mezi fotografiemi nejdražších domů, radami životní koučky, návodem na máslovou koupel a osvědčenými recepty na blbou náladu, logicky.
Také jsem se dozvěděla, že ženy s velkou prdelí jsou chytřejší i zdravější, a aby všechny čtenářky časopisu byly inteligentní a fit připojila redakce zdarma přílohu buřty, párky, klobásy.